HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

  • buda_: hozd ki holnap edericsre a svéd söröm ottleszek a strandon ;) (2008.07.05. 20:47) 13. nap
  • buda_: enyém a sör! kösz! (2008.07.05. 20:46) 13. nap
  • jurgen: Király a blogod! Figyeltem amikor netnél voltam! :) Jöhet a sör! :) (2008.07.05. 15:49) 13. nap
  • tom.: biztos ami biztos.. (2008.07.05. 09:08) 13. nap
  • tom.: kérem! (2008.07.05. 09:07) 13. nap
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kép, mer kell

2008.06.29. 21:15 renman nerd

7. nap

Szokatlanul korån keltunk, mivel idöre haza kellett erni az elökeszuletek utolso simitåsaira, meg kajåltunk is egy jot elötte gyorsan, szoval 3kor be kellett fejezni a programot, igy 7kor keltunk, 8kor indultunk. A gondok ott kezdödtek, hogy 3kor meg fent voltunk, aztån meg elaludni is igen nehezen ment, de viszonylag zökkenömentes volt a reggel. Egeszen a tömegközlekedesig. Mert mint kiderult, ora 3-kor es 33-kor mennek be a vonatok, de mint mår mondtam, össze vannak hangolva a buszokkal, igy nem igazån törödtem vele eddig, de most kocsival mentunk. Szoval a 8:03ast sikeresen lekestuk, maradt a fel ora vårakozås. Az egesszel csak annyi volt a gond, hogy hideg volt, es 10re a Skansen elött kellett lennunk. Ahogy szåmolgattam meg pont jo volt az idözites. Vonat utån metro, aztån komp, amit megintcsak eppen lekestunk. Következö 20 perc mulva. Itt mår kezdett gyanus lenni, hogy valami van a levegöben. Föleg, amikor meglåttuk, hogy a Cole nevu amerikai hadihajo ott åll az öböl kellös közepen es mindenki ugy kerulgeti ahogy tudja. Közben megerkezett a komp es a kalauz vagy micsoda kinyitotta a kapukat es belebeszelt az arcomba svedul. Itt egy kicsit meglepödtem, nem tudtam mit mondjak, hiszen semmi rosszat nem tettunk. Majd megismetelte angolul is. A kerdes a következö volt: hova akartok menni? Na most ez azert is erdekes, mert a hajo elindul A-bol es B-be megy. Nincs C. Majd åtvillant az agyamon, hogy az elmult 2 napban eleg sokat låthatott minket es biztos mår b a csöret, hogy itt ingyen kompolgatunk, bedobott egy keresztkerdest. Megmondtam hova szeretnenk menni, aztån elhuztunk. Lehet jobb lett volna megvårnio a reakciot... Nem is vettem eszre merre megyunk, mert az amcsi hajot båmultam vegig, mert ott mentunk el mellette, csak amikor kiszålltunk, akkor tunt fel, hogy nem ismerös a terep:) Jo öbölben jårtunk, csak rossz szigeten. Es mivel szigetröl-szigetre åtjutni nem a legegyszerubb dolog, ezert felneztem az egre, es azt mondtam: az ördögbe is. Korån reggel egy ekkora seta nem tartozik a 10 legjobb dologba, de igy legalåbb låttam torpedot meg viziaknåt. Szoval egy kiados seta utån megerkeztunk egy buszmegålloba, ami egybe van epitve a villamosmegålloval, es mivel emlekeztem, hogy a villamos megåll az uticel elött, ezert megörultem, de addig tartott mindez, mig ki nem derult, hogy meg egy ora, mig jön az elsö villamos. Vegul odaertunk meg minden, mint utolag kiderult, böven idöben, szoval minden jo volt. Fel ora mulva megerkezett Tamås a csajokkal, akiknek meg szukseguk volt az elsö nikotin es koffein adaghoz, hogy elinduljon az ö napjuk is, szoval meg leultunk picit. Miutån rendbehoztåk magukat bementunk, es mint kiderult, ez a hely nem csak skanzen, hanem egy ållatkert is. Egyebkent ez a vilåg elsö szabadteri muzeuma es innen kapta az összes skanzen a skanzen nevet.
Ezutån hazajöttunk, csinåltunk hamburgert, este volt a buli es többre nem emlekszem, mert mår regen volt:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://iminsweden.blog.hu/api/trackback/id/tr43545124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása